mandag 24. oktober 2011

NYDELIG TE


Er du en te elsker må du prøve denne teen, helt fantastisk god te fra Pukka.
Jeg fikk den av en venninne til bursdagen min!! Så nå har lillegutt lagt seg for luren sin og jeg sitter i sofaen og nyter starten på denne uken med en herlig varm te. Koppen er fra kremmerhuset og er også en gave jeg fikk i helgen.

Denne teen ble kjøpt hos Brynhem på Torp i Fredrikstad. Har du ikke vært der, bør du ta deg en tur. Klikk her for å komme til facebooksidene deres.
De har akkurat utvidet også, så masse flott til gode priser


Sitter å funderer på hvordan min nye arbeidsplass skal se ut. Vi er jo ennå ikke ferdig med mitt atelie så for tiden har jeg en krok inne i hjemmet vårt.
Håper å få gjort det denne uken. Før og etter bilder kommer.

Ja, idag er det bare å ta seg sammen og komme inn på rett kjør igjen med trening og Noka. Så nå har jeg tatt en sjokolade milkshake til frokost og skal ha en jordbærshake til lunch også vanlig middag med familien. Blir en løpetur på meg før middag idag, skal bli godt å få brukt kroppen til noe annet enn matlaging, bursdagsfeiring og rydding som det har gått med mest tid til denne helgen.
Kjenner at det er deilig å komme igang igjen etter en helg med bursdager, mye GOD mat og kaker.

Håper du har hatt en god start på en ny uke.
Hilsen Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails