torsdag 8. september 2011

Nytt tall...

Nå står stearinslysene lett tilgjenglig i stua, for høsten er rett rundt hjørnet. Ihvertfall her i Fredrikstad.
Jeg elsker høsten og den fantastiske luften!!!
Men jeg er kanskje den eneste sóm syns vi har hatt deilig vær i sommer og er fornøyd og gleder meg til høsten....??? :o)
Liljene har nå begynt å springe ut, altså 6dager siden jeg kjøpte dem.. Syns det er helt utrolig bra for blomster som er kjøpt på Rema 1000, for 25,-!!

Men det viktigste idag er vel det nye tallet. ned 900g!! Endelig litt fart på sakene. Har stått lenge stille, men begynner å kjenne forskjell på klær nå pågrunn av løpingen/noka. 
Prøvde en sjokoladeshake fra Noka idag til frokost. Det er den beste shaken de har syns jeg. Du skal ha melk i, jeg har skummet melk og det funker kjempe bra. 
Føler meg mett kjempe lenge etterpå også og det er jo et stort pluss!

Kunne dette vært noe for deg?? Klikk her

04.09.11 30kg igjen
08.09.11 29,1kg igjen

2 kommentarer:

  1. Så gøy med nedgang! Kjempeflott nedgang og, jo! :) FLink du er :)

    Har prøvd Noka shake før og syns den er veldig god :) Kanskje man skulle prøve igjen når den tid kommer...?

    Lykke til videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige liljer, Mia! Jeg har også kjøpt meg liljer på Rema. De har stått en uke i morgen og er sååå flotte! De er verdt de 25 kr de kostet og mye mer! ;D Følger med på deg her inne;) Så flink du er! Tommlene opp for deg og heia heia Mia! <3

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails