mandag 15. august 2011

Gutterom rundt hjørnet

Foto:google


Ja, nå er det tid for gutterom. Lillegutt har blitt 9mnd og å kan jeg ikke utsette rydding av ROTEROMMET.... uff og uff. Jaja, vet jo at det går fort når jeg bare får kommet igang, men det er seigt å begynne!!
Så nå går det i inspirasjon til barnerom. vi skal male gulvet lysgrått og ha hvite vegger og tak tenker jeg.
Foto: google


Vi skal løfte taket og sette inn et stort vindu. Han får deilig utsikt opp mot berget. Fantastisk å åpne vinduet og høre blader rasle i vinden.
Vurderer og sette inn et vindu i åpningen der en av dørene inn til rommet har vært. Det er to rom som skal slås sammen til ett. 
Noen som har erfaringer med det? Har sett at noen har dette og syns det hadde vært veldig nydelig. har bare et vindu der inne, så det kunne jo ha vært en måte og få mer lys inn!
Foto: google

Kom gjerne med tips på hvordan dere lagde barnerommet. Jeg har pludret med datteren min sitt rom i snart fem år, men nå er det tid for gutta boys. Ser for meg hvit, grått og en gråblåfarge. el hvitt og litt grått og brunt... Såååå mange valg...

LoVe

1 kommentar:

  1. Hehe, det var som å høre meg selv, har utsatt i det lengste ryddingen av "roterommet", dvs mitt tidligere hobbyrom som har vært stappet fullt av ting. Men snart, snart flytter lillebror inn! :) Jeg kommer til å gjennomføre New England-stil på rommet hans, har samlet interiøret lenge. Gardiner, gulvteppe, veggdekor, dørknotter etc. Du kan se en del av det jeg har kjøpt på bloggen min, under linken "gutterom" :) Lykke til videre med planleggingen! :)

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails