søndag 31. juli 2011

Overbygget og litt shopping..

Ååhhh...er såå fornøyd med overbygget vi har laget til plattingen i lunden. Kom en regnskur idag og da løp vi opp i lunden og koste oss inni "huset". Fantastisk følelse når det trommer lett på taket og vi bare koser oss i armkroken til en flott mann el mamman og pappan sin!

Kjøpt oss noen nye glass på Søstrene Grene. Syns de er super søte og under halvparten av prisen på rice sine.
Var en tur innom den nye Home & Cottage butikken i Sarpsborg. En venninne av meg jobber der, så måtte jo ta en tur innom. Kjøpte dette bærebrettet! Helt fantastisk stabilt og fint å bære i. Supert til late kvelder i lunden...

LoVe



2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har!
    Ble nyskjerrig på å se mer av overbygget ditt med vindu.
    Jeg legger meg til som følger.
    Får ikke kommentert fra bloggen min i dag så derfor anonym.Bloggen min heter Arlensboble.
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  2. Hei.
    ÅÅÅ så heldig du er som har fått deg overbygd uteplass. Det står også på mi ønskeliste :-))
    Men først blir det utviding av terasse...
    Legger meg til som følger, er ny som blogger og veldig kjekt å følge dykk andre.
    Så kjekt om du vil titte innom bloggen min ;-)
    Klem Gry

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails