fredag 15. juli 2011

Nytt bord i lunden

Vi er jo ikke kjent for å bare invitere et par gjester når grillen fyres opp.
Så da trenger vi mange sitteplasser! Så nå har mannen min lagd et langt bord til meg som jeg får plass til endel fler folk enn før. Men kjenner jeg oss rett så kommer vi til å lage et til...
Vi hadde endel tynne terassebord liggende så jeg dro på Biltema og kjøpte tre bukker som egentlig er til å sage ved på, men de passet perfekt til bordet mitt. Og vips, et spisebord!!
Så nå kommer snart lindukene mine til sin rett og lunden blir fylt med flotte venner og familie!
Lykke

LoVe 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails