torsdag 14. juli 2011

Ååhh...så mye god mat..

Idag har vi spist så mye god mat. Mannen min og datteren min Tilda stod for lunchen idag. Jeg lå på pallesofaen og tok en lur mens de kokkelerte inne. Vi elsker bruschetta her i huset. De fant et skikkelig godt brød på Rema 1000 på Sellebakk som het nøttebrød. Vi har hvitløk i hagen så det var nydelig og gni over skivene før de skulle inn i ovnen noen minutter med god olivenolje. Så hadde vi litt plukk ved siden av! Min datter har en lidenskap for oliven så idag prøvde vi en ny variant. Koselig når man har barn som ønsker seg sånt til lunch!!

Så til middag ble det en enkel løsning idag siden vi hadde ettermiddags besøk i lunden. En enkel salat med BBQmarinerte kyllingklubber! Var utrolig godt etter en lang dag ute i lunden med mann og barn. Lykke! Veldig koselig når man har venner som bor rett borti gaten som kan rusle innom og ta en kaffe. Før de kom kastet Tilda seg rundt og plukket en stor bolle med bringebær fra hagen. Så lagde jeg en bringebærpai. Ååhh sååå godt!!

LoVe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails