torsdag 9. juni 2011

Lunden og pallesofa

Idag knipset jeg noen bilder innimellom regnskurene... Himmelen åpnet seg innimellom, men nå sprekker det endelig opp! Dette er starten på sofaen vår. Når jeg legger på madrassene er det er et himmelsk sted å ligge å nyte dagen!!
Et oversikts bilde. Imorgen må jeg skjære vekk alle de hvite restene fra duken som vi har lagt under subbusen og singelen. Blir jo helt gåen i ryggen av det så må fordele arbeidsmengden.
Imorgen skal jeg nyte en bedre kyllingsandwich med egen Timian fra lunden.
ELSKER Timian...
Neste uke kommer overbygget mitt opp over plattingen i lunden. 
Dette er noen av vinduene vi skal bruke! Spennende!! Halve overbygget får vegger og vinduer!

LoVE

2 kommentarer:

  1. Hmmmmm, synes nesten jeg kjenner lukten.
    Vi skal til Santorini på tampen av ferien......der vokser timian vill. Tenk deg en gåtur på en varm sommerkveld med deilig duft av timian hvorhen du går.......Ååååå, gleder meg sinsykt!

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails