lørdag 16. april 2011

verdens beste svigerinne...

Igår var svigerinnen min og jeg på kino og så den nyeste Varg Veum. 
Spennende som vanlig. Etterpå så gikk vi på Verdensspeilet og tok en kakao med krem. Kjente at det var lenge siden jeg hadde vært ute så seint som kl 21......hehe...
Syns bare russen blir yngre og yngre jeg da...

men så plutselig så drar svigerinnen min opp en nydelig lilla pakke med linfargede prikker på...
Den var til meg...


En tid tilbake hadde jeg et innlegg her på bloggen om hage. Da skrev jeg at jeg ønsket meg en bok. Det var denne...

og den hadde svigerinnen min da bestillt til meg!!!
Så utrolig koselig. Råflott gave sånn bare på en vanlig fredag!!
Tusen tusen takk!!
Den kan virkelig annbefales!! Nå er jo sikkert alle oss som har en hage ute og beskjærer roser, syrintær og busker osv.. Det er ihvertfall jeg. 
Hatt en fantastisk dag idag med hage arbeid og kos med datteren min Tilda og sønnen min Lyder.
Som du ser, en skikkelig blid jente jeg har..
Vært masse sol her idag så nå har vi satt oss inn og lagd kyllingsalat.  




Ha en deilig lørdag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails