tirsdag 19. april 2011

Sommergave fra mormor og vi jobber og jobber i lunden

Vi nyter herlige dager ute for tiden. MASSE å gjøre, men utrolig morsomt.
Vi bygger om endel av bedene vi har og skal snart begynne på overbygget til treplattingen vår. SPENNENDE
Nå storkoser rabarbaraene og ripsebuskene våre seg med ny jord.

Så kom mormor og morfar til barna mine hjem med nydelig sommergave til Tilda....og litt Lyder..
Et fantastisk sett med møbler som skal stå utenfor det hvite huset til Tilda. 
Lyder er nok litt liten ennå, men neste sommer kommer han nok til å bli servert deilige vafler og rørte jordbær av Tilda!!

Skal ta noen bilder når vi får satt på plass de nye møblene!!

Nå er det frustrerte fruer her, jeg er ikke en av dem, men kjenner meg igjen i mye av det som skjer i serien og MYE jeg ikke kjenner meg igjen i....hehe.. men de er jo morsomme da...og frustrerte...

LoVe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails