onsdag 16. mars 2011

Litt omgjøring på kjøkkenet!!


Endelig er kaffemaskinen tatt frem fra en litt mørk krok på kjøkkent vårt, renset og klar for bruk! Utrolig godt med en sterk liten kaffeslurk etter middagen!
Hadde nesten glemt den.... 

Ellers holder vi på å gjøre litt om på kjøkkenet vårt. Som noen av dere vet så er jeg jo kriminell når det gjelder å ommøblere...!! Nå har vi satt inn en ny arbeidsbenk under tre av vinduene på kjøkkenet. Solen var på vei bort når jeg endelig fikk rotet meg til å ta frem mobilen og knipse et bilde! Som dere ser så er vi jo ikke helt ferdig. Skal få opp litt linstoff under og male noen strøk på platen! Men kommer til å bli en veldig koselig plass der jeg kan sitte og blogge litt og sette en deig til heving. Selvom vi har en temmelig svær øy på kjøkkenet så er det alltid godt med litt ekstra plass!
Hvis dere ikke har fått med dere at rema 1000 har fantastiske blomster så vet dere det nå!! de holder noe utrolig lenge og de har et stort utvalg, ihvertfall rema 1000 på Sellebakk der vi bor!
Deilig å titte ut av vinduet og se at det kommer frem litt av bakken under all denne snøen!! 
Kjenner at jeg er så klar for at våren skal komme! 
Ikveld skal vi kjøre en skikkelig fredagskveld...godteri, film og sofa... kjente at vi trengte det nå!
kos dere

1 kommentar:

  1. Den kjøkkenplassen var utrolig koselig! Og så flotte vinduer! =)

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails