lørdag 26. mars 2011

Deilig morgen...


Ønsker dere alle en deilig lørdag. her har mannen min og min datter på fire år vært på overnattingstur i skogen i natt. har stor kost seg med egg og bacon til frokost. de vet å kose seg. 
jeg har brukt morningen på noen løkblomster jeg pusler med og en deilig kopp kakao...
Nå skal jeg snart ut å se hva som skjer i lunden vår. Ta et bilde og se hvordan det utvikler seg utover nå. Spennende tid fremover
VÅREN er HER
!! JIPPI !!
 Kjøpte forresten denne søte 2etg. kurven på Åhlens her om dagen også. 
Har mye fint der nå, virkelig vårstemning!

Snakkes kanskje ikveld??
Ha en nydelig dag

1 kommentar:

  1. Her sitter jeg med maken kopp med kakao i. Sammentreff! Ha en herlig dag!

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails