lørdag 8. januar 2011

Nytt år for store og små..

Har hatt en fantastisk jul!
Håper dere alle har hatt mange flotte stunder med familie og venner.
Føler meg så velsignet som har en så flott familie og så mange nydelige venner!
Dette søte stettefatet fikk vi av noen gode venner, gleder meg til å servere små fristelser fa det!

Som nok noen av dere har fått med dere er vi ikke lenger 3+ en stor mage, 17.november kom en nydelig gutt inn i våre liv! Lille Lyder ble født og Storesøster tilda er fremdeles i 100! ordner og steller med lillebror som syns han har en skikkelig søt søster, for når hun er tilstede er smilet hans ikke langt unna!
Så nå er det ikke lenger bare søte jenteleker som pryder huset, men også noen biler og små søte babyleker!
For en deilig tid

Fikk denne vakre boken av min søte mamma iår! Ekstragaver er fantastisk, spesielt når slike bøker gjemmer seg bak papiret!
Kommer med noen detaljer fra boken imorgen. fantastisk bok man bare forsvinner når man leser. Føles som om jeg lever i et evig vinterland når jeg drømmer meg bort med denne boken, med vakre lyse stoffer og slitte bord med sjel, kan anbefales!

Nå som julen er pakket vekk er det fantastisk og sette frem grønn planter og kjenne at våren sniker seg inn i huset selvom det laver ned utenfor! Iår tok jeg vare på litt mose og fylte denne søte potten, man behøver ikke alltid å investere i dyre planter hver januar for å få følelsen av vår og grønne skoger.

Fikk denne fantastiske madonnaen av min mann til jul, enda en ekstra gave..
Jeg må ha vært utrolig snill i året som gikk når jeg får slike ekstragaver!!
Gavene til meg var allerede kjøpt da han snublet over denne i en nydelig butikk vi har i Fredrikstad. Blomstergalleriet!

Har du hatt en flott julefeiring? Fått noe fint til jul?

Ha en vakker vinterdag mine venner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails