fredag 3. september 2010

Sommer, høst og en klype kreativitet..

Det er helg og jeg bare nyter disse vakre dagene vi er inni nå! Pelargoniane mine stortrives i sensommersolen på kjøkkenet.
Potten på det første bildet er fra Lene Bjerre og kjøpt hos min gode venninne i Gamlebyen, Galleri Mimosa.
Datteren min er kunstneren som har lagd maleriet "rare skyer"!



Utenfor ytterdøren har lyng og en pyntekål fått plass, kjenner det kribler i magen hver morgen datteren min og jeg tusler til barnehagen hennes rett borti gaten. Man åpner ytterdøren og den skarpe luften sloss med solen som titter frem. Det har kommet dugg på lyngen og livet kjennes herlig!


Når vi var i Gøteborg sist kjøpte jeg meg en nydelig engel som nå har fått sin plass i vinduskarmen på kjøkkenet.
Kjenner at høsten er på vei og jeg blir så inspirert av denne årstiden. Har satt frem maleriene mine og har begynt å jobbe igjen! Det er så deilig å kjenne at inspirasjonen slår til og man har tid til å utfolde seg. Etter jul setter vi igang med ferdigstilling av mitt atelie. Klarer nesten ikke å vente. Det er en 2etg. dobbel garasje som vi aldri helt har blitt ferdig med. Men nå skal dette bli mitt atelie!!

Et av mine malerier som jeg jobber med for tiden.

Ha en nydelig fredag og helg med familie og venner!
mia

1 kommentar:

  1. Så fint innlegg og nydelige bilder!!;)) jeg blir også veldig inspirert av høsten! Deilig årstid! For meg er høsten starten på noe nytt, da starter et nytt år for meg!! Ha en deilig helg!! Klem Camilla

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails