torsdag 12. august 2010

Alt for lenge siden nå...

håper alle har hatt eller har en nydelig ferie! vi har storkost oss med familie og venner nå i flere måneder!
Har ikke hatt datamaskin i hele sommer, så her har det stått veldig stille. Skal kjøpe en ny laptop, tar gjerne imot forslag på hva jeg bør kjøpe. blir ikke mac denne gangen. Er det noen som har noen favoritter?

Men dere, nå er jeg klar for høstens gleder! Trist at de siste rosene begynner å springe ut i lunden vår, men må si at gode bøker, lune tepper og en god kopp te frister nå altså!

Datteren min Tilda og jeg var en tur i Lillehammer og Hunderfossen med mormor og morfar i helgen.
Fant bare en fantastisk butikk i gågaten i Lillehammer!!!

FOLK OG RØVERE













Helt fantastisk butikk!!! Må oppleves!

De selger merker som:
Hollys- Hop Hop Hop- Olivers Furniture- Scotch and Soda- Sebra- by Nord m.m




Ha en fantastisk augustdag mine kjære




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails