tirsdag 25. mai 2010

Lunden vår tar form...


Vi har endelig kommet så langt at vi har begynt å plante litt blomster og nyte lunden i det nydelige været! Satt ned noen roser igår, New dawn. De er bare helt magiske!

Datteren min fikk to nye klematis utenfor "lille Persille" også. (Det er hennes hus øverst i lunden). Det er snart tid for å møblere inni nå. Vi har malt tak og vegger hvite og skal legge et nydelig gulv. Så nå er vi snart klar for jentetur og shopping...


Litt inspirasjon til hagen vår!
Skal få tatt noen bilder idag når jeg kommer hjem og legge ut.

Ønsker alle en inspirerende og nydelig dag
klem mia

Nyt sommer rommene i hagen din.

1 kommentar:

  1. Kom inn på bloggen din helt tilfeldig, og så pen blogg du har?

    Jeg vil legge meg til som følger, og inviterer deg til å følge min også, hvis du vil da...Det hadde gledet meg veldig:)

    Klem fra Marianns Smykker...

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails