mandag 1. mars 2010

Noen som kan hjelpe meg??




Jeg har et Nicon D80 kamera og har lyst til å få kjøpt et stativ. Er det noen som har et som de er skikkelig fornøyd med? Har aldri kjøpt stativ til kamera før så jeg trenger litt hjelp her...

Håper noen av dere kan hjelpe meg!

Er jo en drøm å ta bilder når man er kjent med kameraet sitt! begynner å lære mer om mitt nå og det er så morsomt. begynner å få litt teken, men ønsker å ta sånne nydelige bilder som mange av dere andre tar! Lyse og crispy hvis du skjønner...hehe.. Skal nok klare det tilslutt jeg også!

Ha en deilig mandag

1 kommentar:

  1. Jeg har nå bare et billig stativ, det funker helt fint! Har hatt D80 før, men det ble stjålet, så nå har jeg D90 (nye versjonen av D80). Bruker nesten aldri stativ jeg da, synes det går fint uten så lenge det er dagslys. Du kan jo ta en titt hvordan mine bilder er på bloggen :)

    Ps! Skrik ut om du lurer på noe med kameraet, har litt trening :)

    Stine

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails