mandag 15. mars 2010

Endelig hjemme igjen...

Nå er tulla og jeg kommet oss hjem etter en kjempe flott tur til Bergen.
Utrolig deilig å komme hjem til huset sitt og ikke minst mannen. Savner han etter et par timer vet dere så da er 5dager en evighet.... smil

Nå er det et deilig bad som står på tapeten og så bare hoppe i sengen min. Åååå som jeg har savnet sengen min.

Borte kan være kjempe bra, men hjemme er alltid best!! Ingen tvil!!

Gleder meg til å begynne å blogge for fullt igjen imorgen!!
Fått bestillinger på stearinslysholdere i lin så de må jo få seg en tur i posten også om noen dager! Ønsker du å bestille klikk HER!

ha en nydelig mandag

1 kommentar:

  1. Velkommen hjem fra Bergen. Tror nok dere har hatt er herlig tur.

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails