fredag 19. februar 2010

Kreative hjørne

 
    Før jeg pusset lampen....                        ....Så etter...nydelig!

Fikk skikkelig ånden over meg idag og pusset to av lampene mine. Er så glad i disse.
De er fra Lene Bjerre og er forsølvet så de trenger en puss innimellom, men det er det verdt!! Har kjøpt dem hos Elin i Galleri Mimosa for noen år tilbake.
Lampene er tidløse og det er en flott størrelse på dem.

Jeg har hatt problemer med å finne noen lampeskjermer som er dem verdig. Er ennå på jakt, men i mellomtiden har jeg kjøpt to hvite skjermer på Ikea. Så har jeg festet en hvit blondekant nederst som gjør dem litt mer romantiske. Utrolig enkelt når man har tekstil lim og noen flotte blonder som disse!
Ha en nydelig fredagskveld.
Her er det jentekveld med min mamma, datteren min Tilda og meg selv. Storkoser oss

1 kommentar:

  1. Kjempe stilig lampe Mia, og utrolig søt lampeskjerm..så koselig med "hjemmelaget"!

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails