søndag 7. februar 2010

Hvor ble helgen av...

Jeg som hadde så mange planer og drømmer denne helgen...
Skulle male det ovale sofabordet etter min oldemor og nyte en god bok. Men her ble det bare bursdag og jobb.. Så nå trenger jeg litt inspirasjon til å få gjort dette i uken som kommer!

Tittet innom lisbeth dahl og Lene Bjerre istad og bare begynte å drømme om soverommet vårt.
Trenger virkelig litt omsorg... Tenkte jeg skulle begynne der neste uke.
Så da kommer jeg til å legge ut før og etter bilder etterhvert.

Gleder meg til sommeren skal sive inn gjennom vinduene på soverommet..
Nydelige Pelargoniar skal kose seg i vinduskarmene

Hva med dette sengetøyet fra Lene Bjerre? ikke dumt.
Mia

1 kommentar:

  1. Skjønner det er kjedelig når en ikke får gjort det en vil gjøre!!! Men trøsten er at du kan ga noe å glede deg til å gå gjort denne uken!!!Deilig å ha litt prosjekt en kan glede seg over...!!!!!! Ha en nydelig uke... Nyt livets gleder!! Klem Camilla

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails