torsdag 25. februar 2010

Badet...

 
Vi kjøpte oss et nytt badekar forrige sommer. Det har vært vel verdt pengene med denne vinteren vi har iår!! Etter en lang dag er det godt å bare senke skulderne i det nydelig badekar fylt med varmt vann og nydelige dufter og skum... 

  
Dette er et støpt badekar nydelige løveføtter som er glasert hvite. Deilige detaljer.
I fjord høst fant vi denne søte kommoden i bruktbokhandelen i Gamlebyen her i Fredrikstad.

 
Tenker vel at jeg få malt denne, men har ikke hatt tid så jeg har satt på noen diamantknotter og pyntet litt på toppen med silke og fløyelsbånd som blir flittig brukt i mitt og jenta mi sitt hår.

Jeg har brukt en gammel slitt treplanke over badekaret der jeg kan tenne lys og sette fra meg noe iskald drikke som er deilig når man tar et varmt bad!
Vi har satt inn en hvit hylleseksjon på badet som vi har hengt på veggen. men jeg syns det så fort blir rotete inni hyllene så da gjemmer vi det bak dette romantiske stoffet... skal rydde inni der altså...men alt tar tid...


 
Ønsker dere med dette siste bildet en nydelig torsdag. 
Her har det blitt tent i peisen og vi gjør oss klar til stafett.. NYT DAGENE DINE

3 kommentarer:

  1. Så nydelig bad. Jeg likte alt.

    Nå følger jeg bloggen din så ser jeg når du poster nye innlegg.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  2. Deilig, deilig bad Mia!!=vakkert!!!! Kan det og stæsje det til rundt der hvor du ferdes...lekkert!!!

    Flotte bilder!!HA en deilig kveld!!!

    SvarSlett
  3. For et deilig bad! Stilig!

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails