torsdag 19. november 2009

Rosmarinen tar helt av i lunden vår

Hvis noen ønsker å kjøpe fersk rosmarin av meg til våren er det bare å bestille. Det kan jo nesten ikke bli bedre, en stor rosmarinbukett bundet opp med hampetau...Nydelig!

Ruslet en liten tur opp i lunden og ble overmannet av en fantastisk lukt. Urtene strutter av liv selv i slutten av november. Rosmarinen vår er nå på vei til å bli et lite tre...
Kan nesten ikke vente til lammekjøttet kommer for fullt.


Forrige uke lagde jeg småpoteter med hvitløksfedd, rapsolje og nyplukket rosmarin.
175grader i ca.1t30min
Min datter, Tilda 2år spiste som aldri før, nydelig til lammekoteletter en kald torsdagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails